27.10.10

Back!

Well people i'm finally able to make some changes on my blog.

Since i have a lot of things to post, i'll make one post per day, right?

Starting with the small things...i will like to promote this incredible artist work, i totally felt in love with her videos so i would like you to watch at least one.

I must be sincere saying that the songs are not quite my favorite, but every one has his own preferences, yet, the way she made those videos it's why i felt in love. So Colorful and original.

Please, enjoy Inubina's work..
!

By the way, thanks to Rô-chan, she's the one that show me this video.

----------------------------------------------------------------------------------------------

BR. Bem, pessoas finalmente tenho uma oportunidade de fazer mudanças no meu blog.

Como tenho muitas coisas que postar, farei um post por dia, ok?

Começando pelas pequenas coisas, gostaria de promover o trabalho desta incrivel artista, me apaixonei profundamente pelos videos então gostaria que veja pelo menos um.

Preciso ser sincera ao dizer que as músicas não são as minhas preferidas, porém cada um tem seu estilo, mas foi o jeito que ela fez estes videos que me fez adorar o trabalho dela. Tão colorido e original.

Por favor, disfrute o trabalho de Inubina...!

Quero agradecer a Rô-chan, pois foi ela quem me mostrou o video.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

ES. Bueno, gente finalmente tengo tiempo para actualizar mi blog, si bien que son pocas las personas que hablan en español por aqui, hm?
De todas maneras a mis visitantes "Castellanizados", les doy la bienvenida!!

Como tengo mucho que postar, haré un post por dia asi queda en orden, ok?

Comenzando por los pequeños posts, me gustaria promover el trabajo de esta maravillosa artista, me enamore totalmente de sus trabajos y me gustaria que aprecien por lo menos uno.

Devo ser sincera al decir que las musicas no son mis preferidas, pero cada uno tiene sus gustos, sin embargo son sus videos los que me hicieron adorar el talento de esta persona, Coloridos y Originales.

Por favor, disfruten el trabajo de Inubina...!

------------------------------------------------------------------------------------------------

As you already know

J'adore Minna-san!

About me

Follow?♥

Rouge Fraise

Free Cloud MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

♡Rouge Fraise♡ Designed by Ipietoon © 2008

Back to TOP